RANDZAAK | Sectoren
Randzaak maakt boekhouden en administratie overzichtelijk en eenvoudig. Wij geven inzicht in cijfers en zorgen ervoor dat jij kan doen waar jij goed in bent: ondernemen.
financial control, boekhouding, online boekhouden, controlling, accountancy, boekhouding, hengelo, overijssel, twente, administratie, yuki, boekhouden, boekhoudkantoor,bedrijfsprocessen, wbso, subsidie, boekhoudsysteem, eenvoudig boekhouden
22472
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-22472,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.8.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive
 

Sectoren

INNOVATIE

Randzaak heeft als onderdeel van de Technodome groep jaren ervaring opgedaan in het ondersteunen en ontlasten van ondernemers. Het merendeel van de ondernemingen komen voort uit de Universiteit Twente en zijn inmiddels doorgegroeid tot volwaardige ondernemingen. Als ondernemer bepaal je uiteraard zelf op welke gebieden je ondersteuning wilt.

STARTERS

Een eigen bedrijf opzetten betekent nogal wat. Wij beschouwen dit als een grote en mooie stap. We hopen uiteraard dat dit tot een succesvolle carrière als ondernemer leidt. Als Randzaak hebben we veel ervaring met starters, we weten wat er op je af komt. Dit geldt voor de keuze van de rechtsvorm, het opzetten en financieren van het businessplan, kredieten en subsidies aanvragen (bijvoorbeeld WBSO) en onderhandelen met de bank. Er is vaak geen tweede kans, Randzaak zorgt er graag voor dat alles de eerste keer glad verloopt.

DOORGROEI

Wat het eerst opvalt is dat onze partners nu kennistoeleverancier geworden zijn voor leidende ondernemingen. Wij, als Randzaak, denken dat dit mede komt omdat onze partners zich nu volledig kunnen concentreren op vooruit kijken, achterom kijken is niet meer nodig. Nog een voorbeeld. We komen veel bedrijven tegen met fluctuerende bezettingsgraad. In iedere specifieke onderneming zijn op maat oplossingen aangebracht, bijvoorbeeld (i) het aanbrengen van een flexibele schil of (ii) een subsidie verkregen waarbij tijdelijke onderbezetting aangewend kan worden naar verbetering van kennis.

MKB

Als ondernemer heb je te maken met het opzetten, bijhouden en controleren van verschillende soorten administratie. Een goede boekhouding levert een schat aan waardevolle informatie op voor de verdere bedrijfsvoering. Bovendien moet de boekhouding, ook fiscaal gezien, aan bepaalde eisen voldoen. Randzaak helpt je bij het opzetten van een eigen administratie/boekhouding en alle zaken die daarmee samenhangen. Je kunt alles ‘on line’ inzien. Het ontwikkelen van indicatoren en inzichtelijk maken van andere aanvullende informatie om je bedrijfsprocessen te kunnen sturen, leidt tot efficiëntere onderneming. Randzaak zorgt, indien gewenst, dat de loonadministratie gestructureerd wordt opgezet. Randzaak beschikt over administratieve pakketten die de invoering van een projectorganisatie faciliteren. Of het hierbij nu gaat om grote projecten waarbij vele partijen betrokken zijn of om kleine in-house projecten de pakketten die Randzaak hiervoor ter beschikking heeft sluiten aan op je situatie. Het bijhouden van een projectadministratie maakt zaken als projectresultaten, bezettingsgraad, efficiency en bottlenecks inzichtelijk. Als gereedschap gebruiken we een hub die we zelf ontwikkeld hebben. Hierin zit geïntegreerde software plus procedures en kennisregels. Zo sluiten we verrassingen uit, bepalen we de richting van de business en houden we rekening met de fase waarin het bedrijf zich bevindt.

Meer weten over wat RANDZAAK jouw bedrijf kan bieden?