Patrick is begonnen in het traditionele accountancy vak en heeft een universitaire masteropleiding richting Bedrijfseconomie en Register Accountancy gevolgd. De meeste voldoening haalt hij uit het helpen van klanten en het bouwen aan een goede relatie. Om meer op dit onderdeel van zijn werk te kunnen focussen heeft hij de overstap gemaakt naar het bedrijfsleven. In 2015 is hij begonnen bij Randzaak waar hij als controller diverse klanten adviseert en zich ontfermt over de jaarrekeningen. Benieuwd naar wat hij voor jou kan betekenen?
Patrick is zijn carrière begonnen bij BDO en daar in 11 jaar opgeklommen van junior assistent tot controleleider. Het bedrijfsleven trok en daarom heeft hij nog een aantal jaren gewerkt bij NORMA voordat hij begon bij Randzaak. Momenteel is hij naast zijn activiteiten bij Randzaak ook actief als ondernemer met zijn restaurant Melkbeernke in Denekamp – kom vooral eens langs! Hier in Denekamp woont hij gelukkig samen met zijn vrouw en drie kinderen. Is hij niet aan het werk? Dan crost hij zijn mountainbike door de bossen óf staat hij op het basketbalveld waar hij al 28 jaar actief is! Geïnteresseerd in een gesprek met een financieel expert die uit ervaring weet hoe jij als ondernemer denkt? Neem vrijblijvend contact op!
Han werkt sinds eind 2020 bij Randzaak als fiscalist. Hij beschikt over meer dan 30 jaar ervaring in de accountancy en is lid van de beroepsorganisatie Register Belastingadviseurs. Persoonlijke aandacht en grote betrokkenheid bij de bedrijfsvoering van klanten staan bij hem centraal. Elke klantvraag krijgt van hem dan ook een kwaliteitsadvies op maat.
Han heeft in zijn lange carrière alle takken van sport in de accountancy doorlopen. Hij begon als assistent accountant, werd cliëntadviseur, specialiseerde zich tot fiscalist en groeide uiteindelijk door naar vestigingsdirecteur van een middelgroot accountantskantoor. In 2014 gooide hij het roer om en ging hij aan de slag als zelfstandige. Na zes jaar met veel plezier en voldoening voor zichzelf te hebben gewerkt, werd het weer tijd voor collega’s. Sindsdien zet hij zijn kennis en kunde in binnen het team van Randzaak.
Eddy is onze Financieel specialist, werkzaam bij Randzaak sinds 2023. Zijn reputatie als betrouwbaar en accuraat precedeert hem, maar het is zijn persoonlijke aandacht voor de klant die hem echt onderscheidt. Of het nu gaat om het opstellen van rapporten, het adviseren over financiële strategieën of het oplossen van complexe vraagstukken, Eddy zet zich volledig in om de behoeften van de klant te begrijpen en te vervullen.
Eddy is een ervaren professional met een rijke achtergrond als Finance Manager, Hoofd Administratie en Business Controller. Zijn expertise strekt zich uit over diverse soorten bedrijven, waaronder groothandel en productieomgevingen. In zijn rol als Finance Manager heeft Eddy uitgebreide ervaring opgedaan in het beheren en optimaliseren van financiële processen binnen organisaties. Als Hoofd Administratie heeft hij zich beziggehouden met het waarborgen van nauwkeurige boekhouding en rapportage, en het stroomlijnen van administratieve processen. Als business controller heeft Eddy een belangrijke rol gespeeld in het analyseren van financiële gegevens en het adviseren van het management bij het nemen van strategische beslissingen.
· HEAO Bedrijfseconomie aan de Saxion in Enschede
· MEAO Administrateur aan het Van Rhijn College teAlmelo
· Prince II Cursus Project Management
· WKR Werkkostenregeling
Jan is mede-oprichter van Randzaak en vervult de rol van financieel specialist. Door zijn jarenlange ervaring in het bedrijfsleven weet hij als geen ander hoe hij ‘stoffige’ cijfers moet vertalen naar interessante (management)informatie zodat je ook zonder financiële achtergrond snapt wat er staat. Wil jij ook meer uit je cijfers halen en in contact komen met Jan?
Jan komt uit een ondernemersgezin en heeft daardoor altijd al een passie voor cijfers én mensen gehad. Daarom koos hij na het afronden van zijn VWO opleiding voor een praktijkgerichte studie richting accounting en finance. Hierna heeft hij verschillende functies vervuld als financieel specialist en controller bij onder andere Power-Packer, Stork, HK Plastics en Reden. In zijn vrije tijd pakt hij het liefst zijn snelle racefiets om de Twente bossen onveilig te maken of een goed boek om even tot rust te komen. Zin in een kop koffie? Neem vrijblijvend contact op!
Gé heeft ruim 30 jaar in de accountancy gewerkt en brede ervaring opgedaan in het midden en klein bedrijf. Als verantwoordelijk accountant adviseerde hij op financieel en fiscaal gebied, bedrijfsovernames en bedrijfsopvolging. In 2016 maakte hij de overstap naar Web-administraties waar hij als controller bij klanten fungeerde en waar hij verantwoordelijk was voor de jaarrekeningen. Na de overname door Randzaak voert hij dezelfde werkzaamheden hier uit.
Gé is zijn carrière begonnen bij Dijker en Doorbos accountants, het later PriceWaterhouse Coopers hier heeft hij 14 jaar gewerkt, vervolgens ruim 4 jaar bij Kroese Wevers en daarna ruim 16 jaar bij Ten Kate Huizinga. Hij woont in Denekamp en besteed zijn vrije tijd vooral sportief met volleybal, tennis en mountainbiken. Ook is hij penningmeester bij de voedselbank Oost Twente te Oldenzaal.
· Accountant-Administratieconsulent
· Heao-BE
Al sinds de oprichting in 2008 is Ceciel werkzaam bij Randzaak. Ze is begonnen als administratief medewerkster en heeft zich ten tijde van de digitale revolutie laten bijscholen om ook alle moderne administratietechnieken in de vingers te krijgen. Als back-office medewerker voert ze verschillende werkzaamheden uit voor onze klanten, zoals het voeren van de loonadministratie en het doen van de boekhouding.
Ceciel is in 1972 begonnen als administratief en boekhoudkundig medewerker bij onder andere Stork, BTC Twente en Reden. Via een uitzendbureau is ze uiteindelijk terecht gekomen bij Randzaak. Al snel werd Ceciel door haar betrouwbaarheid een onmisbare schakel om voor klanten een administratie te garanderen die altijd op orde is. Verzorgt ze niet de administratie? Dan verzorgt ze het liefst haar schattige kleinkinderen óf de vele planten in haar tuin.
Maik werkt sinds 1 Januari 2024 bij Randzaak als Financieel Adviseur. Hij beschikt over meer dan25 jaar ervaring in de administratieve dienstverlenging en is lid van de beroepsorganisatie Register Belastingadviseurs. Door zijn brede interesse in het gehele financiële proces, zowel op het gebied van het opzetten van financieel administraties, het verwerken van de mutaties binnen een administratie, het opzetten van de diverse fiscale aangiftes, het samenstellen van de jaarrekeningen het voeren van een salarisadministratie is hij een goede gesprekspartner voor u als ondernemer.
Maik heeft zijn hele werkzame leven gewerkt in de administratieve dienstverlening. In de periode 2013 tot en met 2023 was hij eigenaar van zijn eigenadministratiekantoor Koopman Administratie & Belastingadvies. Per 1 Januari 2024 heeft hij zich aangesloten bij Randzaak – Administratie & Belastingadvies. Maik is een vervend voetballiefhebber zowel actief als passief.
· HEAO te Enschede (Hogeschool Enschede)
· Register Belastingadviseur
· Diverse online cursussen m.b.t. loonverwerking en arbeidsrecht
Janet is sinds 2023 bij Randzaak als financieelspecialist. Met meer dan 25 jaar ervaring in accountancy en bedrijfsbeheer als controller, biedt ze uitgebreide expertise in financiële en fiscale aangelegenheden. Haar deskundigheid en vermogen om complexe financiële vraagstukken aan te pakken maken haar een waardevolle toevoeging aan het Randzaak-team.
Janet begon haar carrière als assistent-accountant bij verschillende accountantskantoren, waar ze 17 jaar lang werkte voordat ze overstapte naar een rol als controller in het bedrijfsleven. In haar vrije tijd geniet ze van kostbare momenten met haar gezin.
· MBA Moderne bedrijfsadministratie
· Meao Administrateur aan het van Rhijn college te Almelo.
· Cursus Wft
Jurgen is sinds 2022 werkzaam bij Randzaak als Hoofd Backoffice. Jurgen heeft ruim 25 jaar ervaring in de financiële wereld. Eerst in de accountancy in de functie van assistent accountant en relatiebeheerder en hierbij veel ervaring opgedaan in het midden en klein bedrijf. Na de overstap naar het bedrijfsleven in de detachering terechtgekomen, hierbij diverse controllersfuncties vervuld. Het gaf telkens voldoening om als consultant de complexe financiële vraagstukken van de klant te kunnen oplossen. In de tijd van de detachering mij ook ontwikkeld tot Excel- en database-expert door het bouwen van veel data gerelateerde modellen en maak hier bij Randzaak nog steeds gebruik van, alsmede het verbeteren van bedrijfsprocessen en het onderhouden van goed klantcontact.
Jurgen is begonnen bij een aantal regionale accountantskantoren in Twente (Bordan en SMK), hierna via de gemeente Enschede en Hellendoorn de detachering ingerold bij USG Finance (het voormalige Control, toenmalig sponsor van de schaatsploeg van Jac Orie). Hij woont in Kloosterhaar en vindt zijn ontspanning in de muziek door het verzamelen van cd’s/vinyl en het bezoeken van concerten inzowel Nederland als het buitenland. Ook mag hij graag op de gravelbike zitten, lange afstanden lopen (met en zonder honden) en zich culinair uitleven in de keuken.
· HEAO AA Windesheim Zwolle
· Register AA (accountantsregister)
· Prince II (projectmanagement)
· Diverse cursussen t.t.v. detachering